12 do 24 tjednaRješite se stresa

Jednostavni savjeti za mirnu trudnoću U trudnoći se, nedvojbeno, javljaju mnogi novi problemi. Žene i njihovi partneri mogli bi se naći u borbi s potpuno novim osjećajima. emoguće eliminirati sav stres tijekom trudnoće, možete se naučiti opuštati i popraviti svoje raspoloženje.Slijedite naše korake u jednostavnom programu za uklanjanje stresa i opuštenu uživajte do dolaska prinove.   NEMOJTE SE SRAMITI ZATRAŽITI POMOĆ OKO DNEVNIH OBAVEZA Zatražite pomoć od prijatelja i obitelji ako trebate oprati rublje ili pokupiti djecu poslije škole. Prijatelji i obitelj zacijelo će Vam rado pomoći, zato nemojte tiho patiti dok se gomila prljavo suđe, a Vi se borite...
2 godine prije

Jednostavni savjeti za mirnu trudnoću

U trudnoći se, nedvojbeno, javljaju mnogi novi problemi. Žene i njihovi partneri mogli bi se naći u borbi s potpuno novim osjećajima. emoguće eliminirati sav stres tijekom trudnoće, možete se naučiti opuštati i popraviti svoje raspoloženje.Slijedite naše korake u jednostavnom programu za uklanjanje stresa i opuštenu uživajte do dolaska prinove.

 

NEMOJTE SE SRAMITI ZATRAŽITI POMOĆ OKO DNEVNIH OBAVEZA
Zatražite pomoć od prijatelja i obitelji ako trebate oprati rublje ili pokupiti djecu poslije škole. Prijatelji i obitelj zacijelo će Vam rado pomoći, zato nemojte tiho patiti dok se gomila prljavo suđe, a Vi se borite s jutarnjom mučninom. Pokušajte ne biti ljuti na sebe kada ne uspijete obaviti sve kućanske poslove ili ako jednostavno nemate snage ustati. Ne morate baš sve!

VJEŽBANJEM PROTIV STRESA
Vježbanje održava Vašu tjelesnu kondiciju i isto tako potiče izlučivanje endorfina, koji regulira Vaše raspoloženje i pospješuje san. Primijetit ćete da imate više energije kada vježbate i bolje ćete se osjećati na kraju dana. No obvezno se posavjetujte s liječnikom prije nego se odlučite za bilo koji oblik vježbanja. Također vježbanjem tijekom trudnoće održat ćete kondiciju za porod.

SPAVAJTE DOVOLJNO
Najmanje 8 sati sna jako je bitna pomoć pri ublažavanju stresa. Ako je Vaša beba aktivna noću, puštajte ugodnu glazbu i lagano masirajte svoj trbuh. Odspavajte kad osjetite potrebu, čak i ako to znači drijemanje na kauču u 10 ujutro. Izbjegavajte piti neposredno prije spavanja i klonite se kofeina. Pobrinite se da pijete dosta vode tijekom dana jer to može poboljšati Vaše raspoloženje i spriječiti glavobolje.

REZERVIRAJTE VRIJEME SAMO ZA SEBE
Uza sve dnevne obaveze, zadnje na što pomišljate je topla kupka ili masaža. No morate odvojiti vrijeme za sebe i opustiti se ako ste pod stresom. Upalite nekoliko svijeća i pročitajte nešto, ili otiđite do novoga wellness centra blizu Vaše kuće. Masaža za trudnice će Vas opustiti te ukloniti bol u mišićima. Isto tako možete uključiti partnera i zamoliti ga da vas izmasira aromatičnim uljem za masažu. Na vama ostaje da samo uživate!

OPUSTITE SE S PARTNEROM
Provođenje vremena s Vašim partnerom može Vas opustiti. Previše partnera zanemaruje jedno drugo dok čekaju bebu. Odvojite malo vremena svaku večer za svojeg partnera, dogovorite se za izlazak ili pogledajte film kod kuće.

Avatar

Bebe.hr

Leave a Reply

Povezani članci

{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ author }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ author }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ author }}