Nekategorizirano

Fenomen zvani Cocomelon: Od roditeljske igre do planetarno popularnog YouTube kanala

Cocomelon

Cocomelon jedan je od najpopularnijih YouTube kanala za djecu, poznat po svojim edukativnim i zabavnim video sadržajima, posebno pjesmama i animacijama. Kanal danas ima 181 mil. pretplatnika, a usmjeren je na djecu predškolske dobi i nudi sadržaje koji pomažu u razvoju osnovnih vještina, poput brojenja, učenja boja, oblika, abecede i socijalnih vještina.

Osnovala ga je tvrtka Treasure Studio, Inc., na čelu s Jayom Jeonom i njegovom suprugom. Jay Jeon je edukator i producent koji je želio stvoriti siguran i obrazovan sadržaj za svoju djecu.

Nezaustavljiva popularnost

Započeo je s radom 2006. godine pod imenom ‘ThatsMEonTV‘, prije nego što je 2013. preimenovan u ime koje nosi danas. Na početku, kanal je objavljivao jednostavne videozapise s abecedom i brojevima, ali je ubrzo prešao na animirane pjesme za djecu koje su postale izuzetno popularne.

Kanal je vrlo brzo postao globalni fenomen zbog svojih veselog i edukativnog sadržaja. Njihove pjesme i videozapisi, koji uključuju likove poput J.J. i njegove obitelji, pomažu djeci u učenju osnovnih vještina na zabavan i angažirajući način. Videozapisi na Cocomelonu pokrivaju širok spektar tema, uključujući brojeve, abecedu, boje, obiteljske vrijednosti, i svakodnevne aktivnosti poput odlaska liječniku ili vrtiću. Cocomelon je poznat po svojoj jednostavnoj animaciji, veselom glazbenom aranžmanu, i ponavljajućim stihovima koji pomažu djeci u učenju kroz igru.

Vrtoglave brojke

Prije četiri godine, Cocomelon je postao dio Moonbug Entertainmenta, tvrtke koja upravlja s nekoliko popularnih dječjih sadržaja. To je kanalu omogućilo daljnji rast, ali i i širenje brenda na globalnoj razini, uključujući distribuciju na streaming platformama Netflix i Amazon Prime. Danas niti kod nas ne postoji dijete koje neće uzviknuti ‘kokomelon’ kad se na ekranu pojavi nasmijana lubenica. Znaju to i osnivači brenda pa svoj proizvod kontinuirano razvijaju, prilagođavajući se potrebama svojih mladih gledatelja, a ciljem da ostanu jedan od najutjecajnijih dječjih kanala u digitalnom svijetu.