News‘We care’–Eucerin koncept održivosti i odgovornosti

Eucerin je začetnik medicinskih istraživanja i inovacija kože već 100 godina i svu stručnost i strast usmjerava je u razvoj dermokozmetičkih proizvoda s klinički dokazanom učinkovitošću koji štite i održavaju zdravlje kože. Svjesni da ono nije moguće uz štetne utjecaje iz okoliša, u Eucerinu su posvećeni dugoročnom održivosti proizvoda i procesa, ali i brojnim socijalnim projektima. Strategija održivosti „We care“ nastala na nivou Beiersdorfa, temelji se na tri stupa: „Potrošači, okoliš, društvo“ i obuhvaća teme duž cijelog lanca vrijednosti – od nabave sirovina do zdravlja i sigurnosti zaposlenika i društvene posvećenosti izvan tvrtke. Eucerin brine o potrošačima Eucerin je uvijek...
2 tjedna prije

Eucerin je začetnik medicinskih istraživanja i inovacija kože već 100 godina i svu stručnost i strast usmjerava je u razvoj dermokozmetičkih proizvoda s klinički dokazanom učinkovitošću koji štite i održavaju zdravlje kože. Svjesni da ono nije moguće uz štetne utjecaje iz okoliša, u Eucerinu su posvećeni dugoročnom održivosti proizvoda i procesa, ali i brojnim socijalnim projektima.

Strategija održivosti „We care“ nastala na nivou Beiersdorfa, temelji se na tri stupa: „Potrošači, okoliš, društvo“ i obuhvaća teme duž cijelog lanca vrijednosti – od nabave sirovina do zdravlja i sigurnosti zaposlenika i društvene posvećenosti izvan tvrtke.

Eucerin brine o potrošačima

Eucerin je uvijek njegovao poseban odnos sa svojim potrošačima pružajući njima i njihovim obiteljima njegu za sve potrebe i stanja kože, ali i savjete i informacije. Znajući da je održivost tema od velikog interesa, cilj Eucerina je informirati, nadahnuti te uključiti potrošače u akcije i inicijative za održivost.

U okviru „We care“ strategije, POTROŠAČ je u posebnom fokusu Eucerina. Jedan od ključnih prioriteta je razviti njegu najviših standarda kvalitete i apsolutno sigurnu za upotrebu.

Potrošači ne očekuju samo učinkovitu i sigurnu njegu, već žele nešto učiniti i za okoliš. Zato Eucerin pruža vrlo precizne informacije o sastojcima koji se koriste u njihovim formulama i objašnjenje njihove uloge i koristi.

Zagađenje voda plastikom glavni je izazov našeg vremena. U vezi s onečišćenjem mora plastikom, mikroplastika u kozmetici i njezi kože također je predmet stalnih rasprava. Eucerin već dugo posvećuje veliku pažnju i predanost ovoj temi. Snažno radim na zamjeni mikroplastike u formulama preparata:

  • Kao preventivna mjere, u potpunosti je uklonjen najlon kao sastojak preparata
  • Do 2023. sve kozmetičke formulacije neće sadržavati mikroplastiku *

 

Preparati s pozitivnim utjecajem na okoliš su jedan od važnijih ciljeva do 2025. godine:

  • 100% pakiranja koja se mogu reciklirati, za višekratnu upotrebu ili za kompostiranje
  • 25% recikliranog sadržaja u plastičnoj ambalaži u Europi
  • odgovorno pronaći obnovljive sastojke za naše proizvode koji neće utjecati na krčenje šuma
  • 65% volumena naše sirovine napravit će se iz obnovljivih materijala do 2025. godine

 

Što mi možemo učiniti za okoliš?

Dijete od svog rođenja pa do razdoblja kada mu pelene više nisu potrebne, u prosjeku potroši između 5000 i 7000 pelena. Kada pobliže razmotrimo navedenu brojku, svjesni smo koliko je to opasno za planet na kojem živimo i na kojem će živjeti naša djeca. Malim promjenama našoj djeci možemo osigurati život u čistoj i nezagađenoj okolini. Pokušajte koristiti eko pelene izrađene od obnovljivih resursa ili platnene pelene. Mikroplastika u kozmetici, osim što je štetna za njegu djece, također je štetna i za okoliš. Brand Eucerin u potpunosti je uklonio najlon kao sastojak preparata, a do 2023. godine sve kozmetičke formulacije neće sadržavati mikroplastiku.

Malim koracima do velikih promjena! Svakim danom učinimo nešto korisno za planet na kojem živimo, jer sigurni smo da će nam on to kad tada vratiti.

 

Avatar

Mateja

Leave a Reply