0-6 mjeseci 6-12 mjeseci Bebe

Kako uskladiti brigu o bebi i odlazak na posao

Kako uskladiti brigu o bebi i odlazak na posao Bebe.hr portal

Uskladiti brigu o bebi i odlazak na posao mnogim novopečenim roditeljima zvuče kao dva nepomirljiva pojma ili ih plaši. Ali uvijek treba imati na umu da su mnogi zaposleni roditelji već iskusili ove brige i frustracije, i naučili kako se nositi s teškim povratkom na posao nakon rođenja djeteta.

Apsolutno je izazovno, ali puno upornosti i volje može biti od pomoći. Ono što je ključno da se ne pogubite jest – nemojte osjećati krivnju ako baš svaki dan ne stignete obaviti baš sve što ste zacrtali. Uskladiti brigu o bebi i odlazak na posao veoma je iscrpljujući zadatak.

Kako uskladiti brigu o bebi i odlazak na posao

uskladiti brigu o bebi i odlazak na posao

Osmislite obiteljski kalendar na kojem se bilježe radni rasporedi, sastanci, obveze i drugi dolasci i odlasci svakog člana obitelji. To će pomoći u upravljanju kaosom poslovnog i obiteljskog života.

Jedan od načina da ublažite velik dio krivnje i tuge zbog povratka na posao je pronalaženje dobre skrbi za djecu. Bilo da odaberete dadilju, vrtić ili se oko čuvanja dogovorite s roditeljima ili rodbinom.

Ako se odlučujete za dadilju, budite svjesni da se i profesionalna dadilja može razboljeti. Zato je pametno imati i pomoćnu dadilju, člana obitelji ili bliskog prijatelja koji može čuvati dijete. Postoji velika vjerojatnost da će u nekom trenutku dadilja biti nedostupna, vrtić zatvoren ili neki drugi hitan slučaj.

Ako živite s partnerom, dijeljenje odgovornosti kada je u pitanju briga o djetetu ključna je za dobro raspolaganje vremenom. Provjerite jeste li oboje na istoj valnoj duljini prije prvog dana povratka na posao. Sjednite zajedno i odvojite vrijeme da uskladite svoje rasporede i brigu o djeci te podijelite kućanske poslove.

Ne zaboravite napraviti i plan za bolovanje. Ako se vaša beba razboli i/ili mora ići liječniku, smislite kako ćete podijeliti obveze u slučaju bolesne bebe.

 width=

Kada je u pitanju kuhanje večere – pojednostavite si život na sljedeći način:

  1. Napravite tjedni jelovnik i uvijek znajte što vam je od hrane neophodno.
  2. Kompliciranija jela napravite preko vikenda. Neka hrane bude previše kako biste dio mogli zamrznuti.
  3. U hladnjaku uvijek imajte hranu koju nije potrebno kuhati.

Osim toga, razmislite da usvojite neka od ovih pravila:

  1. Naučite kako reći ne! Svoje vrijeme koristite radeći ono što trebate ili želite učiniti, ne ono na što vas drugi ljudi prisiljavaju.
  2. Pronađite vrijeme za sebe. U svakom danu trebali biste imati barem sat vremena samo za sebe – bez djece, partnera, prijatelja, poslovnih obveza.
  3. Riješite se krivnje kada ste živčani radi poslovnih obveza. Opterećenost ne znači da ste loša majka već da vam je potreban odmor. I to je u redu.

POVEZANO: Povratak na posao nakon rodiljnog dopusta