Zdravi & slasni zalogaji u staklenkama za snack!

09/09/2022

Bilo da šaljete dijete u školu ili idete u ured, ili želite imati nešto spremno kada ogladnite zdravi & slasni zalogaji koje donosimo odlične su grickalice i kombinacija. I lako ih je pripremiti!

Zdravi & slasni zalogaji nikada nisu daleko kada ih spakirate u staklenku. Ove praktične posudice za višekratnu upotrebu savršeni su i za pakiranje međuobroka za polazak.

Kako bismo vam pomogli pronaći inspiraciju, donosimo tri ideje za slasne zalogaje pune zadovoljavajućih sastojaka koji će vas održati sitima. Za sastavljanje staklenki preporučujemo korištenje staklenke sa širokim otvorom za jednostavno punjenje.

 

Evo tri ideje za grickalice koje možete isprobati.

 

Mozzarella + rajčica + krekeri

Zdravi & slasni zalogaji

 

  • Stavite 1 žlicu balzamičnog preljeva na dno staklenke.
  • Na preljev dodajte 1 cm debljine kuglice svježe mozzarelle (bocconcini).
  • Zatim 1/4 šalice nasjeckanog svježeg bosiljka i 8 cherry rajčica.
  • Na kraju stavite 5 krekera od cjelovitog zrna na rajčice.

210 kalorija, 12 g ukupne masti, 3 g zasićene masti, 10 mg kolesterola, 23 g ugljikohidrata, 4 g ukupnog šećera, 0 g dodanog šećera, 7 g proteina, 4 g vlakana, 352 mg natrija

 

Grčki jogurt + pereci + breskve + krumpir

 

  • Pomiješajte 1/4 šalice nemasnog običnog grčkog jogurta s 1 žličicom soka limete i 1 žličicom meda
  • I ulijte smjesu na dno staklenke.
  • Složite 1/2 šalice narezanih krumpirića i 1 malu narezanu breskvu na vrh.
  • Stavite 1/4 šalice pereca na kriške breskve.

188 kalorija, 2 g ukupne masti, 1 g zasićene masti, 6 mg kolesterola, 38 g ugljikohidrata, 20 g ukupnog šećera, 6 g dodanog šećera, 8 g proteina, 5 g vlakana, 270 mg natrija

 

Svježi sir + krastavac + slanutak

Zdravi & slasni zalogaji

 

  • Stavite 1/2 šalice svježeg sira s niskim udjelom masti i natrija u staklenku.
  • Na vrh stavite 1/2 šalice nasjeckanog krastavca. 
  • Stavite 1/4 šalice hrskavog slanutka na krastavce.

218 kalorija, 5 g ukupne masti, 1 g zasićene masti, 5 mg kolesterola, 23 g ugljikohidrata, 5 g ukupnog šećera, 0 g dodanog šećera, 20 g proteina, 5 g vlakana, 226 mg natrija

POVEZANO: Zdrav međuobrok: Kako dehidrirati voće i povrće u pećnici

Kristina

bebe_logo-white

Dobro došli na portal posvećen svim budućim i sadašnjim majkama, ponosnim očevima i svima onima koji su uključeni u odgoj djece i beba. Ovdje ćete pronaći odgovore na sva pitanja o trudnoći, majčinstvu i odrastanju, najnovije stručne savjete i korisne informacije. Cilj nam je pružiti podršku, pomoć i olakšati posao koji nikada ne prestaje – roditeljstvo.

Instagram

Marketing

Bebe.hr marketing

Copyright © 2022 BEBE.hr