25 do 40 tjedanaIzdahnite stres i udahnite sklad

Vježbama disanje do smirenije trudnoće i lakšeg poroda Ako ste se ikad bavili jogom, već znate da su vježbe disanja odlične za uklanjanje stresa. Brze su, jednostavne, besplatne i svatko ih može izvesti. Isto se tako mogu izvoditi bilo gdje i bilo kada. Vježbe disanja za vrijeme trudnoće omogućuju da opustite svoje tijelo, da se osjećate sretnije i zdravije, da se dodatno povežete sa svojom bebom jer i vaša beba će se osjećati sretno i smireno. Stoga, ako Vas trudnoća iscrpljuje, izdahnite, udahnite i opustite se! Disanje je najjednostavnija vježba jer uz to što je lagano vi sami odlučujete kada...
1 godina prije

Vježbama disanje do smirenije trudnoće i lakšeg poroda

Ako ste se ikad bavili jogom, već znate da su vježbe disanja odlične za uklanjanje stresa. Brze su, jednostavne, besplatne i svatko ih može izvesti. Isto se tako mogu izvoditi bilo gdje i bilo kada. Vježbe disanja za vrijeme trudnoće omogućuju da opustite svoje tijelo, da se osjećate sretnije i zdravije, da se dodatno povežete sa svojom bebom jer i vaša beba će se osjećati sretno i smireno. Stoga, ako Vas trudnoća iscrpljuje, izdahnite, udahnite i opustite se!

Disanje je najjednostavnija vježba jer uz to što je lagano vi sami odlučujete kada i gdje. Evo kako funkcionira osnovno kontrolirano disanje:

1. Sjednite ili stojite u opuštenom položaju.
2. Polako udahnite kroz nos, tako da u sebi brojite do pet.
3. Izdahnite na usta, tako da u sebi brojite do osam cijelo vrijeme kako izbacujete zrak iz pluća. Ponovite nekoliko puta. To je to! Sigurno se već osjećate ugodnije.

 

Savjeti za dodatno opuštanje:

1. Prije samog početka vježbanja odaberite miran prostor i udoban ležaj. Odaberite najudobniji položaj:
Ležeći položaj na boku – jastuk stavite ispod glave, koljena lagano savijte i između stavite jastuk, ako je potrebno mali jastuk stavite i ispod trbuha ako imate osjećaj da vam trbuh visi.

Ležeći položaj na leđima – stavite jastuk ispod glave, koljena blago savijena i ispod njih mali jastuk, ruke opustite uz tijelo.

Sjedeći položaj – stavite jastučić kod donjeg dijela leđa, noge savijene pod pravim kutem,a stopala trebaju biti cijelom dužinom na podlozi.

2. Kako dišete, neka Vam se trbuh širi prema van, a ne prsa i ramena. To je opušteniji i prirodniji način disanja te pomaže plućima da se što više napune svježim zrakom i ispuste što više “starog” zraka.

3. Možete ponoviti samo nekoliko puta kako biste se riješili napetosti, ili tako disati nekoliko minuta kao oblik meditacije.

4. Ako želite, možete zategnuti grlo dok izdišete kako bi zrak izašao u obliku šapta. Ovaj način disanja koristi se u nekim oblicima joge i može dovesti do dodatnog smanjenja napetosti.

Pravilnim disanjem do lakšeg poroda

Redovito izvođenje i usavršavanje vježbi disanja ključ je uspješnog porođaja. Vježbate li pravilno disanje do poroda možete naučiti kontrolirati bol. S vježbama disanja možete početi već od ranog stadija trudnoće pa sve do trenutka poroda.

Kako biste bili sretna i ispunjena trudnica svih 9 mjeseci u svoj dnevni raspored, uz vježbe disanja, dodatne puno smijeha i ljubavi i izbacite stres. Za malo sreće potrebno je samo nekoliko sekundi ili minuta te minimalna količina koncentracije. Uživajte jer kad dođe trenutak poroda bit ćete sami sebi itekako zahvalni!

Avatar

Bebe.hr

Leave a Reply

Povezani članci

{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ author }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ author }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ author }}