0 do 12 tjedana 12 do 24 tjedna 25 do 40 tjedana Trudnice

Selidba dok očekujete prinovu

Selidba

Selidba je užurbano i stresno razdoblje u svakom trenutku života, a ako ste u trenutku selidbe trudni situacija postaje još izazovnija. Trudnoća donosi niz izazova, od nepoželjne mučnine do ozbiljnog umora. Kada dodate stresove koordinacije preseljenja, pred vama je prilično zahtjevan zadatak. Srećom, tu smo da pružimo nekoliko savjeta. Uz pravilno planiranje i odgovarajuću pomoć moći ćete se preseliti tijekom trudnoće bez da se potpuno izbezumite.

Trudnoća nosi sa sobom promjene u tijelu koje mogu učiniti fizičke aktivnosti, kao što je podizanje teških kutija ili namještaja, onemogućenima. Povećanje težine trudnice i promjene u ravnoteži mogu povećati i rizik od ozljeda. Hormoni trudnice mogu utjecati na njezinu energiju, raspoloženje i opću dobrobit. Hormonske promjene mogu uzrokovati umor, mučninu i osjetljivost, što može otežati organizaciju i provedbu selidbe.

Ključno je voditi računa o vlastitom zdravlju, slušati svoje tijelo i ne preopterećivati se težim fizičkim zadacima. Na taj način ćete osigurati sigurnu i zdravu trudnoću tijekom selidbe.

Selidba dok očekujete prinovu bit će mnogo jednostavnija uz ove savjete

Kako biste osigurali glatku selidbu, planiranje unaprijed je ključno, pogotovo ako ste trudni. Morat ćete planirati unaprijed. Mjesecima unaprijed. Sve to kako biste izbjegli nepotrebne stresove tijekom selidbe. Počnite stvarati sveobuhvatan popis obaveza koji pokriva sve potrebne zadatke poput čišćenja, pakiranja i pronalaženja selidbenih službi.

Iako je odugovlačenje možda prolazilo u školi ili na poslu, biti organiziran je ključno tijekom trudnoće. Vaši hormoni već su u promjeni, pa je održavanje razine anksioznosti na minimumu izuzetno važno. Napravite detaljan popis zadataka i budite spremni da bude prilično obiman. Postavite realne rokove i sustavno pristupite svakom zadatku.

Kad prijatelji i obitelj ponude pomoć, nemojte pokušavati biti “selidbeni mučenik” i obavljati sve sami. Bez obzira radi li se o moralnoj podršci ili fizičkoj pomoći, dopustite im da vam pomognu. Podizanje teškog namještaja dok ste trudni nije preporučljivo. Kako biste to izbjegli, razmislite o angažiranju profesionalnih selidbenih službi. Kontaktirajte nekoliko renomiranih selidbenih tvrtki u svojoj regiji i dopustite im da procijene vaše stvari. Nakon što odaberete selidbenu tvrtku, uskladite datum i vrijeme selidbe koji odgovaraju vašoj obitelji. Osigurajte da su sve kutije označene kako biste pojednostavili proces selidbe. POVEZANO: Preseljenje u novi dom: Pomozite djeci da se prilagode

Ne kupujte glomazne stvari za bebu prije nego se preselite. Kolica, krevetić i slične stvari trenutno vam nisu potrebne. Odgodite njihovu nabavu do preseljenja jer ćete na ovaj način imati manje stvari za pospremanje, a odgodit ćete i troškove ovih kupnji.

Osigurajte svoju dobrobit i zdravlje

Ako se selite u novi grad, prioritet je pronaći novog liječnika. Zakazivanje termina kao novi pacijent može potrajati tjednima ili čak mjesecima, stoga počnite pretragu na vrijeme. Istražite lokalne bolnice i liječnike. Zakazujte termine kod ginekologa i bolnica koje odgovaraju vašim potrebama. Ako je moguće, potražite preporuke od svog trenutnog liječnika i dogovorite da se vaša medicinska dokumentacija prenese novom liječniku.

Pozabavite se upravljanjem stresom. Ostanite aktivni svakodnevnim šetnjama ili vježbom po vašem izboru kako biste smanjili razinu kortizola i skrenuli misli s anksioznosti. Čitajte knjige. Provodite vrijeme s prijateljima kako biste se družili i smanjili stres. Ponekad se počastite odlaskom na odmor prije dolaska bebe ili prenatalnom masažom u spa centru. Vježbajte duboko disanje kako biste smanjili opći stres i ostali odmorni. Ciljajte na najmanje 8 sati neprekinutog sna svake noći. Zapravo, radite sve ono što vas opušta i što će vas učiniti sretnima.

Selidba tijekom trudnoće zahtjevna je fizički i emocionalno. Nemojte se previše forsirati; slušajte svoje tijelo. Odmarajte se kad je potrebno, pijte dovoljno tekućine i izbjegavajte pretjerano naprezanje. Vaše zdravlje i dobrobit su najvažniji tijekom ovog razdoblja. POVEZANO: Trudna partnerica i stres za buduće očeve