Kutak za tate

Kako pomoći partnerici da ostane aktivna tijekom trudnoće

pomoći partnerici da ostane aktivna

U razdoblju ste života kada se pitate kako pomoći partnerici da ostane aktivna tijekom trudnoće? Donosimo savjete! Tjelesna aktivnost neophodna je svima, pa tako i trudnicama. Poticanje i sudjelovanje u tjelovježbi sa svojom partnericom tijekom njezine trudnoće ne samo da promiče njezinu dobrobit, već također koristi i njoj i vašoj bebi. POVEZANO: Vježbe za jačanje mišića nogu u trudnoći

Prednosti tjelovježbe tijekom trudnoće

Redovita tjelesna aktivnost tijekom cijele trudnoće nudi brojne prednosti. Ne samo da će vaša partnerica doživjeti trenutna poboljšanja u svom blagostanju, već to također može pridonijeti kraćem porodu! I bržem postporođajnom oporavku! Nadalje, ostati aktivan može smanjiti vjerojatnost komplikacija kao što su gestacijski dijabetes, preeklampsija i postporođajna depresija. Ako je vaša partnerica već bila fizički aktivna prije trudnoće, nastavak njezinih aktivnosti, čak i ako su bile snažnije poput trčanja, općenito je siguran tijekom trudnoće. POVEZANO: Kako najbolje možete pomoći trudnoj partnerici?

Kako pomoći partnerici da ostane aktivna tijekom trudnoće

Podržavanje rutine vježbanja vaše partnerice tijekom trudnoće značajan je način uključivanja i pružanja ključnog ohrabrenja.

Motivirajte je i pratite je: Ako vašoj partnerici nedostaje motivacije, nježno je potaknite da vam se pridruži u fizičkim aktivnostima. Zajedničko vježbanje može biti korisno i ugodno iskustvo za oboje.

Istražite sigurne aktivnosti: Upoznajte se sa sigurnim vježbama i aktivnostima koje se preporučuju trudnicama. Posavjetujte se s njezinim liječnikom za posebne smjernice prilagođene njezinim potrebama i razini kondicije.

Budite fleksibilni i puni razumijevanja: Shvatite da njezine razine energije i fizičke sposobnosti mogu varirati tijekom trudnoće. Budite fleksibilni sa svojim planovima vježbanja, udovoljavajući njezinim potrebama i svim ograničenjima koja ona može imati.

Pružite praktičnu podršku: Pomognite ukloniti potencijalne prepreke vježbanju pomažući u kućanskim poslovima, odgovornostima za brigu o djeci ili drugim zadacima koji joj mogu oduzeti vrijeme i energiju.

Pokažite zahvalnost: Izrazite svoje divljenje njenoj predanosti da ostane aktivna tijekom trudnoće. Priznajte trud koji ulaže u očuvanje svog zdravlja i pozitivan učinak koji to ima i na nju i na bebu.

Upamtite, aktivnim sudjelovanjem u rutini tjelesne aktivnosti vaše partnerice ne samo da pridonosite njezinoj općoj dobrobiti, već i jačate svoju vezu kao budući roditelji. Dijeleći ovo putovanje i podržavajući jedni druge, stvarate poticajno okruženje za rast i razvoj vašeg djeteta.

POVEZANO: Vježbe za trudnice koje su korisne u trudnoći