0 do 12 tjedana 12 do 24 tjedna 25 do 40 tjedana Trudnice

Kako se smiriti u trudnoći: Vježbe za smirenje

Vježbe za smirenje

Vježbe za smirenje koje možete izvoditi u trudnoći pomoći će vam da se osjećate ugodno bez obzira na određene poteškoće. Trudnoća je stresno razdoblje za buduće majke. Postoji niz promjena vezanih uz vaše tijelo. Kao i beskrajni vrtlog misli i pritisak da se pripremite dok i dalje idete ukorak sa svojim dnevnim zadacima i/ili poslom. Međutim, opuštanje je važno za zdravu trudnoću i morate odvojiti malo vremena kako biste tome dali prioritet.

Iako prisiljavanje na opuštanje zvuči suprotno od stvarnog opuštanja, nakon što počnete uvoditi neke tehnike u svoj raspored, primijetit ćete veliku razliku u svom mentalnom zdravlju. Brojne su dobrobiti koje prate vježbe za smirivanje i tehnike dubokog opuštanja.

One uključuju :

  • manje stresa,
  • smanjenu ukupnu mišićnu napetost,
  • smanjenje tjeskobe,
  • povećanu razinu serotonina,
  • povećanu mentalnu bistrinu,
  • smanjeni rizik od bolesti,
  • bolji san i raspoloženje,
  • moćniji imunološki sustav.

POVEZANO: Opuštanje u trudnoći

Vježbe za smirenje koje će vam koristiti u trudnoći

Duboko disanje osim povećane relaksacije nudi niz ukupnih zdravstvenih prednosti. Pomaže u smanjenju otkucaja srca, u kontroli emocija i da brže zaspete. Potrebno je neko vrijeme da se savlada duboko disanje, ali kada to učinite, lako ga je vježbati u bilo koje doba dana. POVEZANO: Aromaterapija za vrijeme trudnoće

Sjednite ili legnite u udoban položaj i polako duboko udahnite kroz nos. Stavite ruku na trbuh i jednu ruku na prsa i osjetite kako vam se trbuh diže dok vam se pluća pune zrakom. Koristite dijafragmu za duboko disanje. Duboko udahnite i zadržite dah nekoliko sekundi prije nego što polako izdahnete kroz nos. Nastavite onoliko dugo koliko vam je potrebno prije nego što se počnete osjećati opušteno.

Ako se osjećate nervozno prije spavanja, pokušajte na nekoliko sekundi zategnuti svaki mišić od čela do nožnih prstiju i otpustiti ga. Primjena dodatnog naprezanja cijelog tijela zapravo vas čini opuštenijim što će značiti bolji san.

Razmislite o prenatalnoj masaži. Ako masaža stopala koju vam daje partner jednostavno ne pomaže, potražite profesionalni tretman prilagođen trudničkim tijelima koji će vam pomoći da se opustite.

Prakticirajte jogu. Nakon što ste otišli na nekoliko sati tečaja joge, pokušajte sastaviti vlastitu rutinu kod kuće. Ne morate stvoriti potpunu rutinu da biste iskoristili dobrobiti dubokog opuštanja joge. Čak i samo nekoliko istezanja ili položaja kad se probudite i prije odlaska u krevet učinit će čuda za povećanje vaše unutarnje mirnoće.

POVEZANO: Tjeskoba za vrijeme trudnoće