0 do 12 tjedana 12 do 24 tjedna 25 do 40 tjedana Trudnice

Pripreme za ljetovanje kada ste trudni

Pripreme za ljetovanje kada ste trudni

Pripreme za ljetovanje kada ste trudni nema velike razlike, tako da nikako nije razlog da odustanete od bilo kojeg putovanja. Iskoristite ljeto s obitelji, i kada ste trudni. Umjesto da trudnoću koristite kao izgovor za sjedilački način života, prihvatite sezonu avanture i sunca. Bilo da ste u prvom, drugom ili trećem tromjesečju, okupite svoje najmilije i zajedno se upustite u uzbudljive aktivnosti.

Ne dopustite da vam prilika za zabavu izmakne – izađite van i uživajte u nezaboravnom ljetu sa svojom obitelji! Ali naravno uz nekoliko pojedinosti koje će vam olakšati život u ovom razdoblju.

Što koristiti, a što izbjegavati?

Prilikom posjećivanja područja i boravak u šumi kao kod kampiranja ili regijama u kojima prevladavaju bolesti koje prenose komarci poput Zika virusa preporučuje se trudnicama koristiti sredstva za zaštitu od komaraca. Repelenti koji sadrže DEET smatraju se najučinkovitijima. Za trudnice je sigurno koristiti repelent s do 30 % DEET-a.

Kako bi smanjile izloženost komarcima, trudnicama se preporuča da ostanu u kući tijekom svitanja i sumraka kada su komarci najaktivniji. Ako doživite ubode komaraca praćene simptomima poput groznice, zimice ili osipa, posavjetujte se odmah s liječnikom.

Tijekom trudnoće tijelo proizvodi više melanocita, specijaliziranih stanica kože odgovornih za proizvodnju pigmenta melanina. Ova povećana proizvodnja melanina izlaže trudnice većem riziku od izlaganja suncu i mogućih opeklina. Kako biste se zaštitili od opeklina tijekom trudnoće, savjetuje se da izbjegavate dugotrajno izlaganje suncu. I naravno da koristite kremu za sunčanje sa zaštitnim faktorom (SPF) 30 ili višim te redovito nanosite kremu za sunčanje.

Održavanje adekvatne hidratacije za trudnice je ključno, osobito tijekom trećeg tromjesečja trudnoće, jer nosi veći rizik od prijevremenih poroda. Kako bi spriječile dehidraciju, trudnice se trebaju pridržavati sljedećih preporuka:

  • Konzumirajte dovoljno vode tijekom dana.
  • Često pijte male količine vode.
  • Smanjite izlaganje suncu, posebno tijekom najtoplijeg doba dana.
  • Odlučite se za široku i laganu odjeću kako biste ostali hladni.
  • Bavite se tjelovježbom tijekom hladnijih sati dana.

Ne zaboravite se posavjetovati sa svojim liječnikom za personalizirane savjete i preporuke na temelju vaših specifičnih potreba u trudnoći.

Pripreme za ljetovanje trudnica uključuju nabavu ovih pomagala

Pripreme za ljetovanje kada ste trudni osim standardnog popisa, uključuju i popis koji vam donosimo ispod. Vrlo je vjerojatno da će vam gotovo sve trebati:

  • Kompresijske čarape: Neophodne za poboljšanu cirkulaciju, posebno tijekom trudnoće. Sprječava proširene vene i krvne ugruške. Odaberite udoban par!
  • Jastuk: Pronađite vrstu koja odgovara vašim potrebama, poput jastuka za lumbalnu potporu za bolove u leđima ili jastuka za potporu vrata.
  • Potporni pojas za trudnice: Nudi potporu velikom trbuhu tijekom putovanja, bilo da jurite kroz zračnu luku ili tražite udobnost u svom sjedalu.
  • Ulošci za gaćice i dodatne gaćice: Trudnoća može uzrokovati pojačan iscjedak. Ostanite svježi uz dodatno donje rublje.
  • Lijekovi za refluks: Spakirajte svoje lijekove za gastrointestinalni trakt ako imate probavnih problema. Ne zaboravite prenatalne vitamine.
  • Marama: Obucite odjeću u slojevima i nosite šal/maramu za temperaturne fluktuacije. Služi i kao svestrani dodatak i pokrivač.
  • Međuobroci i voda: Zadovoljite žudnju i držite pri ruci međuobroke bogate proteinima. Nosite uvijek bocu vode dovoljne veličine.
  • Liječenje protiv mučnine: Ako ste skloni jutarnjoj mučnini, ponesite čaj od đumbira, lizalice, lijekove protiv mučnine na recept ili trake protiv mučnine.
  • Udobne cipele: Nosite ravne cipele u avionu za jednostavnost i udobnost. Spakirajte japanke za natečene noge tijekom putovanja.

POVEZANO: Putovanja u visokom stupnju trudnoće